Neumann Eszter

Neumann Eszter
CV letöltése Tudományos munkatárs (MTA TK KI)
  • Osztály: Kisebbségszociológiai és Antropológiai Osztály
  • Tudományos cím vagy fokozat: PhD
  • E-mail: neumann.eszter@tk.mta.hu
  • Telefonszám: +36-1 224-6700 / 5475
  • Épület: T (Emelet, szobaszám: 1.28)
  • Publikációk (MTMT)
Kutatási területek

Oktatásszociológia és oktatásetnográfia, oktatási integráció, közpolitika-kutatás

Kiemelt publikációk

Eszter Neumann (2019) Setting by numbers: datafication processes and ability grouping in an English secondary school, Journal of Education Policy, DOI: 10.1080/02680939.2019.1646322

Eszter Neumann, Sharon Gewirtz, Meg Maguire & Emma Towers (2020) Neoconservative education policy and the case of the English Baccalaureate, Journal of Curriculum Studies, DOI: 10.1080/00220272.2019.1708466

Neumann, Eszter ; Mészáros, György (2019) From Public Education to National Public Upbringing: The Neoconservative Turn of Hungarian Education After 2010 In: Kenneth, Jones; Anna, Traianou - Austerity and the Remaking of European Education London, Egyesült Királyság / Anglia : Bloomsbury Publishing, (2019) pp. 117-146. 30 p.

Eszter Neumann (2017) ‘Fast and violent integration’: school desegregation in a Hungarian town, Race Ethnicity and Education, 20:5, 579-594, DOI: 10.1080/13613324.2016.1191696

Neumann, Eszter, Adél Kiss, Ildikó Fejes, Iván Bajomi, Eszter Berényi, Zoltán A. Biró, and Júlia Vida. “The Hard Work of Interpretation: The National Politics of PISA Reception in Hungary and Romania.” European Educational Research Journal 11, no. 2 (June 2012): 227–42. doi:10.2304/eerj.2012.11.2.227.

Projektek

Az iskola nem sziget. Oktatási és társadalmi reziliencia multietnikus környezetben. Projektvezető: Papp Z. Attila

Az állam és az egyház változó szerepe a magyar közoktatásban 

Magyarok az angliai felsőoktatásban (Mobilitás Kutatási Centrum)

Aktuális kézirat

Az iskolai tanulói kategorizáció puha és kemény formái: A kategorizáció és kirekesztés mintázatai angol és magyar iskolákban